Stížnost

Dobrý den, dnes měl vyzvednout balík ca 50kg váš řidič,a jakmile přijel v 13:05 h na místo vyzvednutí,nebyl ochoten balík vzít. Už při telefonátu byl velmi neochotný a arogantní. Když jsem mu posléze vysvětlila, že musí pro něho jít do 4 patra s výtahem, tak se vymlouval, že nemá kde parkovat, přitom stál na místě kde mohl, a za tu dobu naší konverzace, mohl ten balík vyzvednout a jet. Volal vám na dispečink s tím, že přijede další auto až za 3hodiny a on pro ten balík nepůjde. Zavíral oknýnko, nechtěl se mnou vůbec mluvit a dohodnout se, a řekl mi, že mu je to jedno, at si zavolám na TNT a domluvím si jiný termín. Absolutně žádná ochota z jeho strany, avěřte mi, že kdybych to věděla, tak si ten rozhovor natočím, aby jste viděli jak jedná se zákázníky. Při telefonické domluvě jsem jasně řekla, že balík je velkých rozměrů. Mám foto auta, protože mi chtěl rychle ujet. Posílám Vám SPZ 4SF 4381. Věřím a doufám, že učiníte rázné kroky s tímto mladým pánem!

Šárka Klimková 15.04.2020 15:53
Odpovědět

Komentáře

Dobrý den,
omlouváme se za komplikace. Prosíme o číslo objednávky, ověříme přímo s dopravcem celou záležitost.

Kuryrpoint.cz 16.04.2020 16:11